Intrebari frecvente

Comercial

Intrebari utile despre plata facturilor.

Am primit doar proforma, unde e factura fiscala?

Factura proformă este emisă automat cu 14 zile înainte de expirarea serviciului contractat. Excepție fac proformele emise în momentul reînnoirii manuale a unui domeniu sau cele emise ca urmare a…

Am primit factura doar in format PDF. Este legal?

Da, este legal. Posibilitatea trimiterii prin mijloace electronice a facturilor este prevazută la art. 155 alin. (8) lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și…

Care este limita maxima a unui sms la operatorii de telefonie mobila?

Limita maximă  pentru un sms la operatorii de telefonie mobilă este după cum urmează: Orange și Vodafone 50 de euro pe lună calendaristică, Telekom 30 de euro pe lună calendaristică și Digi 30 de…

Care este termenul de plata al unei facturi?

Termenul de plata al unei facturi este de 14 zile.

Ce carduri sunt acceptate pentru plata online?

Online cu card bancar prin EuPlătesc (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro):   Daca ați ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar să completați un formular cu informațiile despre…

Ce se intampla cu banii care mi se retrag din cont in urma unor tranzactii nereusite?

BTS Telecom își rezervă dreptul de a retrage sau de a impune la plată către client sume care au fost retrase sau nedecontate de sisteme de procesare card sau sms cu valoare adaugată, în cazul în care…

Cum confirm plata?

Pentru plățile prin Numerar/Transfer Bancar este OBLIGATORIE procedura de confirmare. După efectuarea plății trimite prin email (office@btstelecom.ro) copia chitanței sau a confirmării de plată emise…

Cum platesc prin paysafecard?

CE ESTE PAYSAFECARD SI CUM SE FOLOSESTE? Paysafecard este cea mai utilizata modalitate de plata online preplatita. Cu ajutorul  PIN-ului tiparit din 16 caractere poti efectua plati pe internet simplu…

Cum platesc prin SMS ?

Pentru plata prin SMS urmează indicațiile de mai jos:  Trimiți SMS, la numărul scurt 7688 cu textul BTS și valoarea pe care dorești să o achiziționezi; Vei confirma solicitarea ta prin transmiterea…

Cum pot modifica datele de facturare?

Puteți solicita această modificare printr-un tichet, alături de o copie a actului de identitate pentru persoanele fizice sau o copie a CUI-ului (Certificat de Identificare) firmei, în cazul…

Metode de plata. Cum platesc?

Va puteti conecta in contul de client si achita factura la. Pentru plati prin Numerar/Transfer Bancar urmeaza instructiunile de mai jos (sectiunea Modalitati de Plata). Pentru restul platilor…

Te muti la noi?

Ai gratuit transfer fisiere, import baze de date, transfer adrese de email si configurarea acestora !