Reunion, dezvoltatorii ne surprind si de aceasta data cu un nou plugin pentru permiterea conectarii pe server cu ajutorul ambelor protocoale, 47 respectiv 48. Acest plugin face parte in continuare ca si dproto din modulul “metamod”. De dezvoltarea acestui plugin se ocupa in prezent Asmodai si s1lent, sursa proiectului se poate gasi la un click distanta: (Sursa cod a pluginului, GitHub).
Caracteristici de baza:
- Permiterea conectarii jucatorilor pe ambele protocoale.
- Emularea AuthID dupa adresa de IP a jucatorului. Pentru fiecare tip de client este posibil de ales un AuthID personalizat. De exemplu, pentru clientii cu protocolul 48 STEAM_ , iar pentru 47 -- VALVE_ , sau interzicerea conectarii la server.
- Emularea AuthID dupa hardware-ul jucatorului. Daca se foloseste doar protocolul 48, atunci este obligatoriu de folosit un client cu o versiune nu mai mica de 43. Daca pe server se va putea folosi si protocolul 47, se recomanda inlocuirea emulator-ului din client pe RewCrew (Revolution) cu o versiunea nu mai mica de 9.47.
- Activarea/Dezactivarea autorizarii clientilor Steam.
Descarcare: http://repository.btstelecom.ro/resources/reunion_0.1.92.zip
Cerinte:
· Platforma sa fie in continuare HLDS (build 6153 sau mai nou)
· ReHLDS, la zi (build 633 Wed Jan 24 11:59:22 CET 2018)
· MetaMod, 1.20 sau daca se poate si mai nou.
Instalarea:
Ne conectam la serverul nostru de CS sau folosim filemanager din contul nostru de gazduire de pe platforma “GameCP”. https://clienti.cstrikezone.ro
Vom accesa directorul: cstrike/addons/ iar aici o sa cream un nou folder cu numele reunion
In noul folder, o sa mutam fisierul reunion_mm_i386.so. (Atentie, valabil doar pentru platforma Linux)
Accesam directorul: cstrike/addons/metamod/ iar aici cautam fisierul plugins.ini, il editam si adaugam urmatoarea linie;
linux addons/reunion/reunion_mm_i386.so
Ne-a mai ramas doar un singur pas de efectuat, mutarea fisierului reunion.cfg, aceasta se face in directorul cstrike.
Pentru evitarea situatiilor ce pot duce la nefunctionalitatea serviciului, va rugam sa luati legatura cu colegii nostrii de la departamentul tehnic. Puteti deschide o noua sesizare din zona de client dand click pe “deschide un tichet”.
Facebook Twitter