Atunci când licența dumneavoastră se află în mod reissued, trebuie să da-ți restart la GameCP Remote și apoi Sync din Panoul de Control.
Echipamentele BTS Telecom nu vor fi utilizate sub nicio formă și în nicio circumstanță pentru transmiterea, stocarea sau publicarea de materiale sau pentru întreprinderea de acțiuni considerate…
Creditul existent în contul dumneavoastră poate fi folosit doar pentru a achiziționa servicii de pe www.btstelecom.ro. Creditul nu poate fi transferat către alți clienti sau alte conturi.
Factura proformă este emisă cu 14 zile înainte de expirarea serviciului dumneavoastră.
În cazul în care nu ați efectuat plata la timp aveți o perioadă de grație de 7 zile, timp în care veți primi 3…
Pentru a putea adăuga fonduri în contul dumneavoastră este necesar să parcurgeți următorii pași:
Din Zona de Client selectați meniul Financiar submeniul Adaugă fonduri, iar aici va trebui să…
Cu diverse ocazii punem la dispoziția clienților cupoane de reducere. Atat prin newslettere, pe site-ul nostru www.btstelecom.ro cât și prin intermediul rețelelor de socializare: Facebook, Twitter…
Pentru modificarea adresei de email asociată contului de client BTS Telecom, trebuie să transmiteți o solicitare în scris prin email la adresaoffice@btstelecom.ro în format electronic (.pdf sau .jpg…
Pentru a putea anula un serviciu pe care l-ați achiziționat de la noi, trebuie să accesați Zona de client, secțiunea Serviciile Mele, selectați serviciul pe care doriți să-l anulati, apoi alegeți…
Pentru modificarea titularului contului de client, este necesar să transmiteți un email la adresa office@btstelecom.ro cu urmatoarele documente în format electronic (.pdf sau .jpg), dimensiunea…
Aceasta eroare înseamnă că ați depășit lațimea de banda alocată contului de găzduire.
Pentru a avea din nou serviciul funcțional trebuie să faceți upgrade la urmatorul pachet de găzduire web astfel…
Serviciile dumneavoastră se suspendă în termen de 7 zile de la expirarea termenului de plată. Acestea vor fi reactivate numai în momentul confirmării plății.
Fișierele dumneavoastră sunt șterse de pe servere-le noastre în cazul în care plata nu este efectuată pana la scadență în termen de:
- VPS/VDS 14 zile;
- servere de VoIP ( TS3) 3 zile;
- servere de…
Upgrade-ul/downgrade-ul îl puteți face din Zona de Client, din pagina de administrare a serviciului ( Din Meniul Servicii alegeți Serviciile Mele și selectați serviciul căruia doriți să-i faceți…
Desigur, puteți adauga fonduri în contul client, pe care să le folosiți ulterior pentru plata facturilor sau achizitionarea altor produse sau servicii, sau puteți beneficia de oferta noastră: La 5…
Transferul creditului nu este posibil deoarece intră sub incidența codului penal, art. 269 - Spalarea de bani:
(1) Operațiunea juridică de orice fel, efectuată în scopul impiedicării identificării…
Conform Art. 10.16, din Termeni și Conditii, Clienții care nu au minim varsta de 16 ani la data creări contului vor putea activa doar cu un cont pe numele unuia din parinți sau tutore legal.…
Dupa ce v-ați logat în Zona de Client, aveți în partea dreaptă sus Notificari, dacă apăsați butonul vi se deschide o fereastră prin care sunteți informat ce valoare are creditul dumneavoastră.
Dacă…
Facebook Twitter